terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, August 1, 2011

ulat daun naik badan!! -_-

tadi aku kene pergi Putrajaya sebab ade urusan pejabat..biase la kannn..dah name pun kerja,kene la buat..

kalau dah kene pergi tu,memang kene pergi..even dalam hati taknak pergi..terpaksa jugak pergi..[berape banyak 'pergi' ni??]

lepas dah pum pang pum pang buat kerja,siap lah semuanye..

TAPI!!!ade satu peristiwa berlaku..










aku tak tahu dari mane datangnye ulat tu..ishh..boleh pulak ade kat tudung aku??eee geliii!!


nasib baik aku tak jerit..kalau aku jerit,malu aku..mesti semua pandang..


aku tinggalkan ulat tu kat kaunter..tak tahu lah guard² kat kaunter tu nampak ke tak..hehhh.. ~_~"



aku terus jalan laju laju tinggalkan ulat tu..



selamat tinggal ulat..


#notakecik : tak sabar nak buka..hehehehe..

2 comments:

My MiRa said...

nanti jangan lupe amik balik ulat tu taw sayang hahaha

✿....rossa alina....✿ said...

taknakkkkkk!!eee...