terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, August 2, 2011

# puasa : day 2

rasa macam malas pulak nak buat day² bagai ni wei..kahkahkah..nampak sangat pendirian tak tetap..PANG!!

hari kedua puasa,memang hari yang tak best kot aku rasa..bagi aku je la wei..kau orang tu aku tak tahu lah camne..kekekeke..mane tak nye,pagi² lagi dah moody..memang malas gila nak buat kerja..aduuuhhhhh..ape kena ngan aku ni pun aku tak tahu..

nasib baik kerja aku memang sikit je..kot dibuatnye melambak² sampai tak nampak meja tu memang nak bagi aku tak nak puasa la tuuu..ishhh..Astaghfirullahala'ziiimmmm..niat bukan² pulak aku ni..dush!!dush!!dush!!

masa nak dekat² habis waktu kerja,boleh pulak opismate aku ni pegi layan lagu dangdut..siap buat gaya lagi..aduhhh memang tak boleh nak tahan gelak..kahkahkah..

hamboi kemain lagi kau ye Diana..mentang² bos takde,syok je kau berdangdut² bagaiiii...

nak aje aku record ape yang dia buat tapi..........tak buat pun..keh keh keh..bulan puasa..aku kena buat baik..kalau bukan bulan puasa,aku la paparazzi terhebat!!kahkah..poyo..

errmmm malam ni aku tak pergi terawih pun..sebab letih sangat badan aku nihhh..jahat aku ni kan??bagi alasan letih pulakkk..

ehh!!tapi aku memang betul² letih woooo..mane taknye,keluar opis pukul 5.30 petang..sampai rumah dalam pukul 7malam..ce kau orang kire berapa jam..aku kat dalam kereta tu sampai terlelap²..nasib baik sampaaaaiiii jugak kat rumah..haihh.. ~_~"

tapi syok gak balik lambat² ni..sampai² rumah je terus bukaaaa..kihkihkih..kalau mak aku tau ni,habis la aku kena bebel ngan mak aku..

weiiii..aku dah ngantukkkk..serius tak larat giler nak taip panjang²..mata macam dah kena gammmm..





esok sambung lagi entry 'day²' ni..






jangan lupa niat puasa k..















selamat malam!!











tata..












-end-

# notakecik : baju raya tak beli lagi.. T_T


1 comment:

Izzatie said...

Selamat berpuasa esok dan esok hari :)

Take care darling!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...