terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, August 14, 2011

# puasa : day 14

dah masuk hari ke empat belassssssss Ramadhan..tapi aku tak dapek nak puase..ciss..ni gara² tak bangun sahur la ni..pe jadah aku nak salahkan tak sahur pulakkkk??ohh!!aku ABC la dol..pahaaaammmmm??tak paham??meh aku lempang sikit..


tadi temankan cik abang buka puasa..weee..best!!dah berape hari tak tengok lobang idong dia,arini dapat tengok dahhhh..kahkah..


aku malas la nak update blog ni..sebab aku tengah sakit perut..so,mood pun entah ke mane²..adehhh..aku perlukan tidur untuk hilangkan rasa sakit perut ni..


tadi mase keluar pun,mane ade jalan sangat??kejap² je jalan sebab tak tahan sakit..dah tau sakit perut,gedik² gak nak keluar..padan muka aku kan??


esok kalau aku rasa sakit perut lagi,aku tak datang keje la...ehhh..ni bukan sengaja tau..ni betul²..aku ni kalau dah kena senggugut ni,memang satu keje pun tak jalannnn..kene tidooooooooooooooo je baru aku tak rasa sakit.. T_T


so,kalau esok aku tak datang kerja,aku harap kawan² kat opis jangan marah yeeee..uhuk uhuk..


dah!!aku nak tido..tak tahan sakit dah ni..papai...


-end-


# notakecik : untunglah orang yang tak rasa senggugut.. T_T

6 comments:

Anies Anessa said...

angin byk dlm perut tue..hehe

| CIKZEK | said...

hari tu pun kte tak g keje sbb sngugut..uhuk3


tp skrg dh boleh puase dah :) hehe

semutsengal said...

waahh,

orang tengah bercinta, tengok lubang idung pun jadi yea..

Anonymous said...

ohh..sesungut..ingtkan gastrik

mrs kayrul said...

salam kenal

bestnya dah dapat bendera merah...tahun nie puasa penuh la nampaknya coz tengah pregnant

alin said...

Anies Anessa : mne ade mkn angin..xde la angin masuk.. :p

sharifahzakiah : rase terseksa bila sakit perut..hukhuk..

muhamad hanif : dah tu je yg slalu nampak..kahkakah..

sifu im : gastrik??lain bebenorrr..kikiki..

kayrul-shah : haaa puasa penuh tau!!jgn ponteng2..hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...