terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Monday, August 22, 2011

hilang aku punye hari..cehh!!

disebabkan aku tak dapat nak online atas sebab² yang tak dapat dielakkan,habis hilang aku punye entry "hari" aku sepanjang puasa..ni yang jadikan aku terus malas nak buatttt..kahkahkah..


harini dah masuk Ramadhan yang ke 22..so,aku skip 3 hari..kira halal la tuuu..hahahaha..nak buat camne kannn..mende nak jadi..aku tak boleh nak salahkan sape²..kekekekeke..


wahhhh!!tak sabarnye nak raya..hati aku makin berbunga² pulak bila pikir pasal raya ni..puasa tak penuh pun,sibuk pikir pasal raya kannn??hew hew..semua orang boleh raya k..aku peduli ape??heee..


tapi,bila pikir pasal raya,macam banyak lagi je yang tak prepare..aiyakkk..aku nak buat list laa..ape yang dah beli??ape yang belum??hmmm...


-end-


# notakecik : pagi² dah mengamuk, ape kessss??haishhh..

2 comments:

MOMMY CGG said...

Cgg pon..baru buat satu kuih raya je..ade lagi 3 belum siap..tggu habes tempoh berpantang baru leh lasak2

alin said...

laaa dlm pantang ke..hahaha..xpe la dah siap 1 jenis,sy ni haaa lg blm buat 1 jenis pn blom..huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...