terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, August 15, 2011

yeayy..yeayy..dah dapat.. $_$

aritu kan ade announce penjawat awam akan dapat duit raya a.k.a BONUS kannnnn??aku dah pergi check dah tadi..hamboi kemain lagi..kalau pasal duit,lajuuuuuuuuuu jee..hilang terus sakit perut..kahkah..


nasib baik tak ramai orang kat bank..aku pergi check,memang betul la dapat..tapi,ape yang aku harapkan,bukanlah betul² macam yang aku harapkan tu..


aku ingatkan dapat RM500 sebab aritu kate minimum RM500..sekali aku check,RM400.++ jeeee..almaklumlah..basic keje gomen ni ciputttt je.. T_T


boleh la tu..takpelah..asalkan ada..nak buat camne..terpaksalah terima je ape yang aku dapat tu..ALHAMDULILLAH..


aku dah dapat,tapi pesara belum dapat ekkk??aku checkkan untuk abah aku tadi,takde punnnnnnnnn..jangan tak bagi sudah laaaa..kesian tengok muka abah aku..kecewa je muka dia.. ~_~


aku nak buat calculation untuk raya lah..kompem kewangan aku tunggang langgang..adooooiiiilaaaaa...


tata..


#  notakecik : kejapnye duit tinggal sikit..bayar itu bayar ini, $_$------>T_T

7 comments:

Hana Soffelia said...

Owh..dh dpt eh? hana xcheck lg.. hehe

HEROICzero said...

okay la tu dari tak ada kan . =)

azzey said...

400++ tu coz dh tolak epf kita..:)

Mr Lonely said...

walking here with a smile.. have a nice day ~ =D

Regards,
http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

muhamad hanif said...

400.++ tu kalau belanja aku kepsi pun apa salahnya kankankan ?



waahahahahaha!!

✿....rossa alina....✿ said...

Hana Soffelia : ade yg da dapat..ade yg blom..sbb td mse sy check,kakak sy ckp,dia blom dpt lg..hehehehe..

HEROICzero : Alhamdulillah.. :)

azzey : nape dia nak tolak epf??sedangkan tu kn bonus..bukan gaji..hmm..

Mr Lonely : thanks coz drop ur comment here.. :)

muhamad hanif : kepci??bosan la kepci..ayam goreng kt bazar ramadhan pn sedap gak..kekekekeke..

Mya said...

wah wahhhh da bole shoppin ni =)