terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, August 9, 2011

# puasa : day 8

macam bosan je takde tajuk entry ekkk??semua ber'day²' bagaiii..kakakaka..


baca je la woi kalau nak baca..lempang mauuu??kalau taknak baca,baik jangan baca..tapi bagi aku merajuk kat hujung katil.. T_T


ohh!!semalam aku pergi kerja merempit la!!kihkihkih..selepas aku trauma sebab aku pernah EKSIDEN dulu,alhamdulillah la aku masih boleh lagi bonceng moto..siap lap² lagi tau!!sampai telinga cecah jalan..[nak menipu pun agak² la..]


aku risau jalan kat Damansara tu..kereta rapat² semuanye..kalau aku drive pun,aku bengang ngan driver kereta belakang n tepi..kejenye nak menghimpit je..lempang laju laju kangggg..


ni aku naik moto,boleh la selit² je..sampai pun awal..semalam cik abang pun pelik,sebab aku sampai awal..nak pelik mendenye cik abang ooooiiii..dah kate naik motoooo..kikiki..


aku sampai opis pun staff² yang naik moto pelik sebab aku naik moto..kahkah..bulan puasa ni memang kene naik moto jeee...sebab nanti stress kalau naik kereta..tak pasal² kurang pahala sebab tak sabar..kekekeke..


semalam sempat jugak berbuka dengan cik abangggg..ngaaahahahaha..kalau boleh hari² nak buka puasa ngan cik abang..kahkah..gedik oke..


hueee aku nak siap pergi kerja dah ni..ehh..kalau naik moto boleh pergi lambat² laaa..hakhak..okebai!!


# notakecik : sakit pinggang duduk atas moto 45minit..aiyoooo.. ~_~"

4 comments:

unknown said...

kalau telinga betu2 cecah jalan tu bukan lap tu, tu dh jatuh moto tu.. hehhee..

Nuruashia said...

oke finee dpt duit bonus kn..nk duit raye :P

alin said...

Clara : hhahaha org terer je bleh buat cmtu..

nuruashia ♥ : nak ke??g mintak mak ayah awak..kekekeke.. ;p

Izzati Liyana Sabri said...

ecehh, buke jela tiap2 hari. area shah alam, kl, kereta memang laju-laju kan. himpit sana sini. saya pun risau nak balik shah alam tgh bulan 9 nnt. baru nak belajar bwk kereta even da 2 tahun da dpt lesen. agak kesengalan la. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...