terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, August 18, 2011

# puasa : day 18

semenjak dua menjak tiga menjak ni aku rasa makin malas pulak nak menghapdet blog..kahkahkah..bukan setakat blog je..yang lain² pun same jugak..especially,FB..alahaaaiiii..lagi la malas nak bukak..


konon je kate malas nak on FB,tapi ade je status terupdate khennn..kalau bukan aku,sape lagi yang update??momok kaaaa??hahahahaha..


sejak FB dah kena block kat tempat kerja aku tu,aku rasa dah takde semangat nak bukak FB..tu pun nasib baik la ade BB..boleh la gatal² tangan nak update bukan²..kihkihkih..


bukan setakat FB je kena block,blog yang guna DOT COM pun kena block jugak..that's why la aku tak dapat nak blogwalking kat blog yang guna DOT COM..stress wooooo..ntah pape la dorang ni..ahhh..persetankan semua tu..yang penting,kerja aku jalannnnn..


ade mende aku nak story mory kat korang..tadi aku balik kerja lambat..mase kat opis kan,aku dah off radio kat opis tu..so,keadaan dalam opis tu sunyi sepi je..dah lah aku sorang² je..semua orang dah balik..tiba² boleh pulak ade bunyik pelik² dari atas siling betul² kat atas aku..


pehhh!!mau tak terkejut berokkkk??nasib baik aku tak jadi berokkk..aku dah melatah sorang² dah kat situ..aku pun tak tau ape yang aku melatah..orang melatah,mane nak sedar dia melatah ape..ishhh..


jantung aku dah dup dap dup dap dah..kebetulan aku tengah upgrade FB untuk BB aku ni haaa..pastu boleh pulak BB aku buat hal..aduhhhh..masalah problem betul laaa..dah la aku nak cepat..


sementara nak tunggu loading,aku pasang lagu raya kuat²..ngek jugak aku ni..sepatutnye pasang la ayat al-Quran kan??


bila dah siap upgrade,aku terus turn off pc,tutup lampu,kunci pintu opis,pastu blah cepat²..aku dah cuak dah..malas nak pandang belakang..


agak² korang,bunyik ape yang datang dari atas siling tu wei??kat kepala otak aku tak pikir ape la..maybe tikus sesat nak balik buka puasa kot..haihhh..


tak kisah la pe mende pun..kot ye pun,jangan lah buat aku terkejut..nasib baik aku tak pengsan..kalau aku pengsan,sape nak sedarkan aku??kang aku sedar,tau² dah pagi pulak kangggg..tak nak aku dok opis tu sampai pagi..eee serammmm!!


sampai rumah terus baham mee sup yang mak aku masak..nyam..nyam..dah dapat makanan mane nak ingat pape dah..malas nak pikir..yang penting perut kenyanggggg!!kahkahkah..


ehh??bulan puasa ni ade hantu ke wei??okey,tak payah bagitau..tata..


-end-


# notakecik : rindu pulak kat anak² buah aku..♥

2 comments:

m said...

rasenye suma da kena ikat kot heeee

Dylla Abas said...

ala..tu geng mickey mouse la tu nak temankan awk.kan awk sorg2..diorg kesian agaknya.tu yg buat kecoh sikit,bagi awak rasa berteman.huhu..

p/s : jgn fikir lebih..buat sakit kepala je (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...