terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, August 14, 2011

# puasa : day 13

puasa hari ke 13 tak de buat ape..membuta je kat rumah..kahkah..dah la hujan..syokk wooo tido..jangan jeles..


ape aku buat semalam??aku dah lupe..tu la,sape suruh tido je..kan dah lupe nak cite pasal ape..


haaa..dah ingat!!semalam tengok Green Lantern..err..tengok kat PC je..lepas tengok,terus tido..sebab mata macam dah kena stapler..boleh pulak aku mimpi aku masuk dalam cite tu??cehh!!pe barang Green Lantern..lain lah Thor..ensem sikit hero dia..keh keh keh..


lepas tu aku dapat mimpi seram pulak..pasal aku ngan cik abang..tapi mimpi ape ntah..aku tak ingat..kahkah..alaa mimpi je kot..bukan betul²..


ehh??arini dah masuk hari ke 14,ape nak buat arini??takkan nak tido jugak??melampau la tu kalau tido je..tak pasal² kena baling pasu bunga ngan mak aku..


okey,lepas update blog,aku nak nak pergi jahit baju..kihkihkih..wei!!jangan tak percaya aku pandai jahit baju..cuma aku takde masa nak jahit..so,mak aku yang jahit..aku cuma jahit "kulit kerang" kat leher baju je..cuba bayangkan kulit kerang kat leher baju..kahkahkah..sape pandai jahit,kompem tau ape yang aku maksudkan dengan "kulit kerang" tu..


wei3..aku sakit perut..tak sahur pagi tadi tau..aku nak sahur sekarang boleh tak??syyhh..jangan bagitau kat mak aku tau..ehh..jap!!ni puasa ke tak ni??err..


okey,tata..


-end-


# notakecik : kucing aku ni sebok je nak masuk bilik aku..meowww~


4 comments:

HEROICzero said...

Green lantern tak best . enough said .


meowwww ~

✿....rossa alina....✿ said...

memang tak best..tp tgk je..kehkehkeh..

ehh??ni pe ade kucing jantan kat sini??syuhh syuhh..kahkah..

Hana Soffelia said...

Haha nsb baik pndai jahit baju blh isi masa lapang. Kalo xde buat apa2 td, hana nk suruh pi buat biskut raya dh. hehe

Pndainya jahit kulit kerang, susah tu. Hana xminat menjahit, suka msk je. :-p

✿....rossa alina....✿ said...

Hana Soffelia : suke masak ke??alalalala ciri2 isteri mithali ni..kekekekeke..