terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Monday, August 22, 2011

gian sebab tak dapatttttt!!

okey,aku memang gian kalau tak dapat something yang aku suka buat..haishhh..memang tak senang duduk kalau tak dapat woooo..


mane taknye,3 hari tak dapat online..aiyooo..rasa macam tak keruan,sebab duduk rumah takde buat pape pun..tapi,okey jugak kalau aku tak online..sekurang²nye,keje menjahit aku tu siap jugak..kihkihkih..kalau tak siap kang,tak beraya pulak aku nanti..hew hew hew..


aku ingatkan aku sorang je yang rasa gian,adik beradik aku pun same sebab dorang tu,kalau nak online, gune wifi kat rumah je..kalau Streamyx aku problem,memang tak boleh online jugak la kannnn..hahahaha..sabo je la yeeee..


aku dah call TM dah..siap pergi kat TM Point lagi yuuuuuu..kalau masih ade problem lagi, tak tau la ape nak jadi kannn..aduhaaaiiii..


harap²lah aku balik kerja nanti,semua dah okey..abang TM, tolong betulkan saya punye Streamyx k..


# notakecik : pagi² dah tak de mood nak buat kerja sebab tak sabar nak cuti!! @_@


2 comments:

Hana Soffelia said...

Owh, patutlah menyepi je, line tenet problem rupanya.

Hana pun xde mood nak baut keje, kat opis ni berkumandang je lagu raya. Tapi harus gagahkan diri gak settlekn semua keje sblum bercuti pnjgn. weeeee.. ^_^

alin said...

uwaaa..nak rayaaaa.. malas nak buat keje kan??kihkihkih.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...