terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

✿cayang2 rosalina✿

Friday, August 19, 2011

Line TM problem or kabel telefon kene curi??still wondering.. ~_~

uwaaaaaa pagi² dah tension..mane taknye..bangun pagi terus nampak lampu DSL kat modem berkelip² n lampu internet tak menyala..


melampau tak,pagi² terus check modem..kahkahkah..mak kejut untuk bangun sahur,tapi aku tengok modem pulak..sengal punya anak..


tapi mende ni buat aku tak senang duduk la..kat telefon rumah pun takde bunyik beep..aiyoooo..what happen haaaa??aku nak call TM,tapi kalau call gune enfon,kene caj tak ehhh??


nak kate aku tak bayar bil,aku bayar pun sampai ade negatif..bil pun baru sampai semalam..kalau nak suruh bayar pun,kene bayar sebelum 2 September..hueee sangat memeningkan kepala..


kalau jadi camtu,ade kemungkinan kabel kena curi ke wei??aku tak tahu pulak kalau kabel kene curi camne..huhuhu...sape curi tu memang sengaja nak tambah dosa kannnn..haihh..


ape aku nak buat ni..aduuuhhhh...STRESS!!


# notakecik : tak senang duduk la aku nanti kalau tak dapat online.. T_T


7 comments:

Hana Soffelia said...

Cer called TM dulu, dgr apa penjelasan dia org. ^_^

a.d.i.b.a.h said...

rumah akak pn line problem. kene call org tm tu suro die refresh connection awk. mmg skang sgt super duper problem!!! bengang je!!

ekabukanmakcikkau. said...

free of charge ahh . aku pon macam tu jugekk hari tu wifi lombap nak mampuihhhhh . pastu aku tuka modem , elok plakkk . ade je line huarghahha

EnciK AxixOu said...

ade gk org curik kabel ea..btl k kabel kne curi???

Anati Soki said...

hehehe.. pegi pjbt tm cepat..
anat tak boleh hidup klau takde internet
T___T

Farah Shamsudin said...

kena call TM tuu..
akak sebelum ni pun kena mcm tuu..

alin said...

yu ollsss..saye dah kol TM dah..kalo same jugak nanti,xtau la camne kannn.. T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...