terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, August 12, 2011

hujan lebat..camne mau pulanggggg??

kat luar tingkap,aku nampak awan mendung gelap gilerrr..aku nak redah pun tak sedap hati wooo..kalau jadi pape kat aku,sape nak tolong aku??haihhh..


ape nak buat??tunggu je la hujan reda..tu je yang mampu aku buat..patutlah pagi tadi aku rasa tak sedap hati naik moto..nak hujan rupanya..


takpe lah..aku buka kat opis je..nasib baik ada kurma dalam beg,boleh la buat buka..haishh..boleh la tuuu..nasib baik aku jenis tak kisah makan ape..


woii!!tak payah kesian kat aku!!aku tak suka orang kesian² kat aku woi!!


aku yang pilih nak naik moto..so,terima je la ketentuan ni..dah nak hujan,nak buat camne..redha je la..


okay,aku nak layan movie sat..bagi redakan hati aku yang gundah gulana ni..


selamat berbuka la untuk korang ye nanti..


tata..


# notakecik : demm!!bateri enfon kong pulak..dugaan..dugaan.. ~_~"

4 comments:

Hana Soffelia said...

Siannya.. nsb baik ada kurma.

Eh..jap2, mcm mana kurma tu blh ada dlm beg? :-p

Cik Jannah said...

hehe.:) saboo je la..:)

Pure Mahabbah Fillah said...

assalam..

tgu yer...

jpg Ruby g amek gn keta kuda..hihii

x kena ujan dh la..huuhuu

✿....rossa alina....✿ said...

Hana Soffelia : hehehe kurma standby la..

Cik Jannah : mmg bersabar je la ni..

Pure Mahabbah Fillah : waahhhh naik kuda??syok nyeee..