terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, August 23, 2011

jalan² deting ngan HAZAMA!!wewiiiitttttttttttt!!

best giler kot kalau dapat dating ngan Hazama..kompem tak nyenyak tido tujuh hari tujuh malam woooo..ade yang jeles ke kalau aku dating ngan Hazama??agak² ade tak??muaaahahahahahaha..


takde maknenye aku dapat dating ngan Hazama wei..dia tu penyanyi,artis fofulerrrr..aku ni cuma pelakon je..kahkah..penipuan melampau..


mase hari Sabtu hari tu aku ngan cik abang saje jenjalan lepaskan bosan kat Shah Alam ngan Klang..memang bosan giler wooo..sampai tak tahu nak pergi mane sebab semua tempat dah pergi..


entah kenapa aku rasa tergerak hati nak ajak cik abang pergi Aeon Bukit Tinggi Klang..mase ondeway tu,aku tengok kat FB dalam BB aku ni,Akademi Fantasia update status,ade artis Astro kat Aeon Bukit Tinggi..so,memang langkah kanan lah aku mase tu..boleh la hilangkan bosan..kuikuikui..


seriusly,aku tak tahu sape je yang ade kat Aeon tu..bila dah sampai,terus tengok Adira tengah perform..haihhh..taknak lah tengokkk..aku terus ajak cik abang jalan² jap sebab aku tak minat Adira..kihkihkih..fans Adira jangan nak marah aku pulokkk..


lepas beli barang,sambung tengok lagi..wahhh!!HAZAMA tengah perform..awwww..terus lupa cik abang kat sebelah..kahkahkah..nak amik gambar dengan Hazama tapi cik abang ajak balik pulak..jeles lettewww..


Hazama ngan Adira..gambar tak cantik sebab zoom..huhuhu..


takpe lah sekurang²nye,aku ade jugak gambar Hazama tengah nyanyi ngan Adira..weee..lebiu Hazama..kahkah..saje bikin hati cik abang panassssssss..


takpe,mase tu je sayang Hazama..sekarang sayang cik abang lebih² pulak..heee..tata..


-end-


# notakecik : lambatnye nak balik..cepatlah pukul 5.30.. ~_~" 
 

8 comments:

zOeY zAu YaH said...

wah2..secera kebetulan dpt jumpa retis yee...hehe

Hana Soffelia said...

Wah, minat hazama gak ke? hehe Hana siap pi konsert akhir lg nk support dia kt putrajaya tu. Teman Penyayang pun naik benggang je. hahaha

Ct Arina said...

ade plak jodoh jumpe hazama eh. haha^^

bile bosan xtaw nak update ape, maka join la GA. hihi ;D

Finaz Jaafar said...

kte mnt hazama sebab suara dia sedappp!

hafiz said...

kawwwtimmmm!! haha..

nieysa:) said...

aww ! hazama tue bf sy okee !
HAHA . (:

✿....rossa alina....✿ said...

zOeY zAu YaH : hahaha tu pn nasib baik mmg nak ke sane..kalo x,mmg xtau la..hehehe..

Hana Soffelia : haaa mmg nak pergi putrajaya tu..tp mesti xdpt tgk dia dekat²..tu yg tgk kt tv je..siap vote lg yuuu..kihkihkih..

Ct Arina : GA??hehehehe..rajinnye buat GA yee?? :)

Finaz Jaafar : kan??kan??kan??hehehehe..tanya sama pokokkkkk..


hafiz : kawtimmmm mariii..hehehehehe.. :)

✿....rossa alina....✿ said...

nieysa:) : xde nama awk pun kat dia??hahahahahaha..