terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, August 12, 2011

selamat tinggal kawaaaannnnnnn a.k.a FARID GEMOK!! T_T

baru lepas baca kat SINI..


dah nak pergi JB dah budak gemok ni??alaaaaaaaaaaa.. T_T


wei,aku takde mende nak cakap pape kat ko..tapi aku sedih wei ko nak pegi sane..SERIUS!!aku tak tipuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!uwaaaa!!!!!! T_T


pasni aku dah tak boleh nak cubit² ko, tumbuk² ko, tampar² ko, amin² ko..sob..sob..sob.. T_T


err..kepada buah hati farid,jangan terase ngan ape yang dinyatakan kat atas sebab aku memang dah terbiasa dari keje KFC dulu..


erkk!!tapi lepas dah ade cik abang ni,dah kurang sangat la aku buat semua tu..kehkehkeh..okey,abaikan semua tu..


pasni ko seronok la ekk..dekat dengan buah hati..cett!!hahahaha..


pape pun,ade sedikit pesanan untuk ko ni..


@ jaga diri baik²..


@ aku harap ko makin kurus kat sane sebab kat sana makanan mahal²,so,kompem ko tak jadi makan banyak²..


@ jangan lupekan kawan² ko yang kat sini tau..aku selalu je ingat kat ko..[uwekksss!!]


@ selalu kalau ko kat sini,ko mesti balik tiap² minggu [agaknya] kan??kali ni dah dok JB,jangan la lupa nak balik plakkkkk..cian kat mak ko..mane lah tau,tiap² minggu pergi deting² ngan buah hati..


@ kalau balik sini,roger² la..mane tau aku boleh belanja makan ABC/CENDOL abah aku yang sedap tuuuu..


@ nanti aku bersanding,ko WAJIB datang..kalau tak datang,aku merajuk ngan ko SEUMUR HIDUP..


@ semoga ko terus jadi FAIZAT [gelaran dari tunang aku..sendiri mau ingat la dei..]



ni pulak pesanan dari tunang aku untuk ko..


@ pandai² bawak diri kat JB..


@ nak kawen jangan lupa ajak..


okebai!!


# notakecik : nangis.. 
 

6 comments:

JIJI YU said...

da kalo die nak makan die makan je jugak..tak kire mahal ke idak

[sutera kasih] said...

janganlah nagis huhu

Edy Fee said...

wow special post nampak..akak KFC..naaakkk KFC
hehehe best friends betul ye..

Hana Soffelia said...

Hehe sweetnya ada pesanan utk kwn..

owh, btw, bla tu nk khwn?

MOFASAD said...

hah? *pengsan!

✿....rossa alina....✿ said...

JIJI YU : semua dia makan termasuk batu ngan kayu..

[sutera kasih] : huhu nangis sbb mende lain boleh x?? ;p

Edy Fee : kfc da habisss..hahahahaha..da xkeje kfc la..

Hana Soffelia : kawen??ermmm..hehehehe..insyaALLAH tahun depan.. :)

MOFASAD : xpayah nak pengsan² bagai..lempang kang..